Narzędzia sprzedaży mobilnej skrojone dla Twojej firmy
Gemini automatyzuje i przyspiesza procesy sprzedaży, a także wspiera handlowca w jego codziennej pracy poprzez wykorzystanie ergonomicznych i prostych funkcji.
Dzięki wykorzystaniu platformy Google Android, system Gemini wprowadza do świata sprzedaży mobilnej nowe funkcje i mechanizmy, które powodują, że pracownicy poświęcą mniej czasu narzędziom, którymi się posługują, by więcej uwagi przeznaczyć na istotę swojej pracy.
Pobierz Darmowe Demo i przekonaj się ile zyskasz
Skontaktuj się bezpośrednio z opiekunem produktu lub wypełnij formularz, aby otrzymać wersję demonstracyjną programu.
Michał Rożyński:
Mobilny użytkownik
Narzędziem przedstawiciela handlowego jest aplikacja mobilna. Aplikację Gemini można zainstalować na dowolnym tablecie lub telefonie z systemem Android. Aplikacja jest prosta w obsłudze, a jednocześnie skrywa wiele funkcjonalności. Od teraz pracownik w terenie będzie miał pełen dostęp do kartotek swoich klientów i produktów, wytyczonych zadań i celi sprzedażowych. W łatwy sposób będzie mógł zaplanować dzień pracy, utworzyć dokumenty handlowe, kasowe oraz raporty mobilne.
Integracje
System Gemini może być zintegrowany z innymi systemami, z których korzystasz. Dzięki temu zamówienie zrobione przez przedstawiciela od razu trafi do Twojego systemu sprzedażowego lub dystrybutora. Posiadamy gotowe rozwiązania, dzięki którym możemy zintegrować Gemini z wszystkimi dostępnymi na rynku systemami ERP.
Online / offline
Od początku postawiliśmy na możliwość pracy za równo online, jak i offline. Brak dostępu do sieci nie powinien blokować pracy Twojego przedstawiciela. Aplikacja automatycznie wyśle dokumenty i zsynchronizuje dane, gdy tylko połączy się z siecią. Pracownik mobilny nie musi o tym pamiętać. Spokojnie może skupić się na tym, aby jak najlepiej zrealizować swoje zadania.
Zadania
System Gemini posiada aplikację zarządzającą, dzięki której łatwo wytyczysz zadania, ankiety i cele sprzedażowe swoim pracownikom w terenie. Na bieżąco możesz generować raporty podsumowujące pracę przedstawicieli. Panel dostępny jest w postaci strony, którą możesz otworzyć w przeglądarce internetowej. Łatwo i szybko.
Nasze rozwiązania
Gemini dla Przedstawicieli Dystrybutorskich
System Gemini udostępnia swoim użytkownikom nowoczesne narzędzia wspierające handlowca w codziennej pracy na rynku tradycyjnym. Dzięki integracji z Twoim systemem sprzedażowym zamówienia, dokumenty kasowe i inne dokumenty handlowe
od razu trafiają do Twojego systemu ERP.
Gemini dla Przedstawicieli Producenckich
System Gemini wyposażony jest w innowacyjne narzędzia i funkcjonalności potrzebne do pracy na rynku nowoczesnym, m.in. ankiety, wykonywanie zdjęć, badanie obecności. Dzięki wykorzystaniu ergonomicznych i prostych funkcji, pracownicy poświęcą mniej czasu narzędziom, którymi się posługują, by więcej uwagi przeznaczyć na istotę swojej pracy i budowanie relacji z klientami.
Gemini
Katalog
Katalog Gemini to cyfrowy odpowiednik Twojego katalogu wzbogacony o możliwości jakie daje aplikacja mobilna. Galeria produktów jest przejrzysta, opatrzona niezbędnymi informacjami o produkcie, a przede wszystkim zawiera informację o promocjach oraz opcjonalnie dodatkowe banery promocyjne, logotyp producenta, znaczniki typu Nowość, Gazetka i inne. Za pomocą kilku kliknięć klient może sam dodać wybrane pozycje do zamówienia.
Gemini
dla Kierowców
Aplikacja mobilna dedykowana dla kierowców dystrybucyjnych. Aplikacja ułatwia wykonywanie dostaw oraz windykację należności.