Narzędzia sprzedaży mobilnej skrojone dla Twojej firmy

Gemini automatyzuje i przyspiesza procesy sprzedaży, a także wspiera handlowca w jego codziennej pracy poprzez wykorzystanie ergonomicznych i prostych funkcji.

Dzięki wykorzystaniu platformy Google Android, system Gemini wprowadza do świata sprzedaży mobilnej nowe funkcje i mechanizmy, które powodują, że pracownicy poświęcą mniej czasu narzędziom, którymi się posługują, by więcej uwagi przeznaczyć na istotę swojej pracy.

Pobierz Darmowe Demo i przekonaj się ile zyskasz

Skontaktuj się bezpośrednio z opiekunem produktu lub wypełnij formularz,  aby otrzymać wersję demonstracyjną programu.

Michał Rożyński: 

+48 509 724 553 lub gemini@mobilebox.pl





    Mobilny użytkownik

    Narzędziem przedstawiciela handlowego jest aplikacja mobilna. Aplikację Gemini można zainstalować na dowolnym tablecie lub telefonie z systemem Android. Aplikacja jest prosta w obsłudze, a jednocześnie skrywa wiele funkcjonalności. Od teraz pracownik w terenie będzie miał pełen dostęp do kartotek swoich klientów i produktów, wytyczonych zadań i celi sprzedażowych. W łatwy sposób będzie mógł zaplanować dzień pracy, utworzyć dokumenty handlowe, kasowe oraz raporty mobilne.

    Integracje

    System Gemini może być zintegrowany z innymi systemami, z których korzystasz. Dzięki temu zamówienie zrobione przez przedstawiciela od razu trafi do Twojego systemu sprzedażowego lub dystrybutora. Posiadamy gotowe rozwiązania, dzięki którym możemy zintegrować Gemini z wszystkimi dostępnymi na rynku systemami ERP.

    Online / offline

    Od początku postawiliśmy na możliwość pracy za równo online, jak i offline. Brak dostępu do sieci nie powinien blokować pracy Twojego przedstawiciela. Aplikacja automatycznie wyśle dokumenty i zsynchronizuje dane, gdy tylko połączy się z siecią. Pracownik mobilny nie musi o tym pamiętać. Spokojnie może skupić się na tym, aby jak najlepiej zrealizować swoje zadania.

    Zadania

    System Gemini posiada aplikację zarządzającą, dzięki której łatwo wytyczysz zadania, ankiety i cele sprzedażowe swoim pracownikom w terenie. Na bieżąco możesz generować raporty podsumowujące pracę przedstawicieli. Panel dostępny jest w postaci strony, którą możesz otworzyć w przeglądarce internetowej. Łatwo i szybko.

    Nasze rozwiązania

    Gemini dla Przedstawicieli Dystrybutorskich

    System Gemini udostępnia swoim użytkownikom nowoczesne narzędzia wspierające handlowca w codziennej pracy na rynku tradycyjnym. Dzięki integracji z Twoim systemem sprzedażowym zamówienia, dokumenty kasowe i inne dokumenty handlowe
    od razu trafiają do Twojego systemu ERP.

    Gemini dla Przedstawicieli Producenckich

    System Gemini wyposażony jest w innowacyjne narzędzia i funkcjonalności potrzebne do pracy na rynku nowoczesnym, m.in. ankiety, wykonywanie zdjęć, badanie obecności. Dzięki wykorzystaniu ergonomicznych i prostych funkcji, pracownicy poświęcą mniej czasu narzędziom, którymi się posługują, by więcej uwagi przeznaczyć na istotę swojej pracy i budowanie relacji z klientami.

    Gemini
    Katalog

    Katalog Gemini to cyfrowy odpowiednik Twojego katalogu wzbogacony o możliwości jakie daje aplikacja mobilna. Galeria produktów jest przejrzysta, opatrzona niezbędnymi informacjami o produkcie, a przede wszystkim zawiera informację o promocjach oraz opcjonalnie dodatkowe banery promocyjne, logotyp producenta, znaczniki typu Nowość, Gazetka i inne. Za pomocą kilku kliknięć klient może sam dodać wybrane pozycje do zamówienia.

    Gemini
    dla Kierowców

    Aplikacja mobilna dedykowana dla kierowców dystrybucyjnych. Aplikacja ułatwia wykonywanie dostaw oraz windykację należności.

    Sprawdź swoje Darmowe Demo

     

    Michał Rożyński: 

    +48 509 724 553 lub gemini@mobilebox.pl